en
en
Kontakt

W Kijowie POT zachęcała do przyjazdu do Polski w celach zdrowotnych

medical-kojow.jpg

Na polskim stoisku organizowanym przez Polską Organizację Turystyczną w ramach projektu promocji usług prozdrowotnych poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój zaprezentowano szeroką ofertę ukazującą Polskę jako ciekawą destynację do odwiedzin w celach zdrowotnych. Na stoisku promocyjno-informacyjnym prezentowano ofertę uzdrowisk, szpitali oraz hoteli z zapleczem spa, zlokalizowanych w całej Polsce.
 
Stoisko odwiedzili przedstawiciele placówek medycznych z Ukrainy pragnący lepiej poznać ofertę polskich uzdrowisk. Zauważono także zainteresowanie Polską przedstawicieli z Chin. Zapytania gości odwiedzających stoisko dotyczyły szczegółowej oferty leczenia schorzeń układu oddechowego, chorób endokrynologicznych oraz możliwości leczenia onkologicznego. Dopytywano również o zakres zabiegów ortopedycznych, rehabilitacyjnych oraz okulistycznych.
 
Odwiedzający mogli uzyskać informację o pełnej ofercie prozdrowotnej w Polsce, a także wziąć udział w konkursach z wiedzy o Polsce i polskiej ofercie usług prozdrowotnych. Nagrodami były ciekawe polskie pamiątki. Ponadto aktywni goście  zapraszani byli do zrobienia pamiątkowego zdjęcia.
 
Polska oferta usług prozdrowotnych była także widoczna na odbywającym się w tym samym czasie Kongresie Turystyki Medycznej, na którym zaprezentowano informacje dotyczące turystyki medycznej w Polsce oraz działania prowadzone przez Polską Organizację Turystyczną promujące ten obszar turystyki. Wskazano też na najważniejsze czynniki przewagi konkurencyjnej Polski. Swoje działania prezentowali również przedstawiciele z m.in. Chin, Indii, Rumuni, Niemiec i Azerbejdżanu.

Do góry