en
en
Kontakt

Udana promocja Polski w Pekinie. Trwa Road Show w Chinach

chiny-road-pekin2019.jpg

W pierwszym z cyklu branżowych spotkań frekwencja była wysoka. Wzięło w nim udział aż 14 firm z Polski (w tym tour operatorzy, sieci hotelowe, regionalne organizacje turystyczne) oraz ponad 80 przedstawicieli chińskiej branży turystycznej i mediów.

Dzięki uprzejmości Ambasadora Wojciecha Zajączkowskiego warsztaty odbyły się w Ambasadzie RP w Pekinie, co znacząco podniosło rangę wydarzenia w oczach chińskiej publiki. Dodatkowo partnerem tegorocznego Road Show są Polskie Linie Lotnicze LOT.

Wydarzenie rozpoczęło się od trzygodzinnego szkolenia polskiej branży z charakterystyki rynku turystyki wyjazdowej z Chin. Następnie przeprowadzony został cykl prezentacji mających przybliżyć chińskim tour operatorom Polską ofertę turystyczną. Zagraniczny Ośrodek POT w Pekinie przedstawiał potencjał Polski pod kątem wyjazdów szytych na miarę, konsul w Pekinie Jakub Wysocki przybliżył kwestie formalności wizowych oraz opowiedział o planowanych ułatwieniach w tym obszarze, przedstawiciele PLL LOT prezentowali nowe połączenia lotnicze, dzięki którym bezpośrednie loty Warszawa-Pekin będą odbywały się 365 dni w roku, a Małopolska Organizacja Turystyczna przedstawiła najciekawszych atrakcje swojego regionu.

Podczas warsztatów odbyło się również losowanie nagród dla uczestników, w których główną nagrodą był bilet lotniczy Pekin-Warszawa-Pekin ufundowany przez PLL LOT oraz trzydniowy pobyt dla dwóch osób w hotelu Westin ufundowany przez hotel. Kolejne warsztaty z cyklu Road Show w Chinach  odbywają się już w Szanghaju.

Do góry