Trwa nietypowa kampania promocyjna we Flandrii
Bohaterem akcji jest Warszawa, a grupą docelową studenci i osoby aktywne, doceniające ofertę miejską. Warszawa ma najwięcej bezpośrednich połączeń z Belgii, w tym realizowanych przez narodowego przewoźnika PLL LOT, który jest partnerem i sponsorem projektu. Kampania zbudowana jest wokół konkursu internetowego, w którym nagrodą główną jest luksusowy pobyt w Warszawie ufundowany przez Stołeczne Biuro Turystyki i Boutique Hotel H15.
Kampania odwołuje się do nietypowej formy promocji, jaką są podkładki na stoły do popularnych restauracachi typu brasserie i pubów na terenie Antwerpii, drugiego co do wielkości miasta pod względem liczby wyjazdów turystycznych. Podkładki z wizerunkiem młodej, roztańczonej Warszawy pojawiły się w 75 restauracjach. Akcję uzupełnia kampania na największym portalu dla studentów Guido, w social media, na blogach i na portalu Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Brukseli