Touroperatorzy z Singapuru poszerzają oferty o wyjazdy do Polski
W Singapurze zakończyły się trzydniowe międzynarodowe targi NATAS będące kluczowym wydarzeń branży turystycznej w tym regionie.
Po raz pierwszy wśród wystawców znalazła się również Polska Organizacja Turystyczna, która w raz z PLL LOT promowała Polskę jako top destynację wakacyjną w Europie.
Stoisko promocyjne POT od pierwszego dnia targów cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród Singapurczyków, których uwagę szczególnie przykuwała oferta wyjazdów o tematyce miejskiej i kulturowej. Wśród odwiedzających targi najwięcej było osób w wieku średnim, którzy regularnie podróżują, minimum 2 razy w roku.
– Wyjazdy do Europy, a zwłaszcza do Europy centralno-wschodniej cieszą się z roku na rok coraz większym zainteresowaniem. Polska choć nadal mało znana, ma szanse stać się kluczową desygnacją dla Singapurczyków, którzy poszukują wyjazdów do miejsc bogatych historią, posiadających liczne zabytki, a także wydarzenia o charakterze kulturalnym, czy edukacyjnym – podkreśla Dorota Wojciechowska z POT.
Podczas tragów NATAS przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej odbyli również szereg spotkań z lokalną branżą turystyczną. Touroperatorzy tego regionu deklarowali zainteresowanie rozszerzenia swojej dotychczasowej oferty o wyjazdy do Polski.
Udział w targach NATAS, a także spotkania z touroperatorami w Singapurze to jeden z elementów strategii marketingowej POT dedykowanej na ten rynek.