en
en
Kontakt

TOUR SALON – zapraszamy na Polskie Stoisko Narodowe

tour_salon.JPG

Targi Tour Salon rozpoczną się w piątek 1 lutego i trwać będą do niedzieli. To trzy dni pełne inspiracji, intensywnej współpracy i wymiany doświadczeń. Tegoroczne stoisko narodowe, liczące 56 metrów kwadratowych, zostało zaaranżowane w nowoczesny i funkcjonalny sposób. Odwiedzający będą mogli zapoznać się ofertą laureatów konkursu na najlepszy produkt turystyczny – Certyfikaty POT oraz „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”. Produkty nagrodzone w 2018 Certyfikatem POT (więcej informacji na: www.polska.travel.pl) promowane będą również poprzez wyświetlane na telebimie wideoklipy. Uczestnicy targów będą mogli obejrzeć także serię promocyjnych filmów VR nakręconych w technologii 360 stopni czy zrobić sobie zdjęcie w gif-budce.

W targowym dniu przeznaczonym dla branży Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna zapraszają na stoisko POT przedsiębiorców turystycznych, przedstawicieli firm, organizacji i instytucji związanych z obsługą ruchu turystycznego. Zachęcamy do przyłączenia się do VI edycji ogólnopolskiej akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. W tym roku usługi turystyczne w obniżonych o połowę cenach partnerzy akcji oferowali będą klientom od piątku do niedzieli, 15 – 17 marca.

Podczas targów obowiązuje uproszczona procedura zgłoszeń. Pracownicy POT pomogą w kilka minut wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po stronie przedsiębiorcy pozostaje umieścić informację o przystąpieniu na firmowej stronie www, i czekać na turystów. Można także przekazać swoje dane obsłudze stoiska. Z przedsiębiorcami, którzy wybiorą tę ścieżkę aplikacji, po powrocie z targów skontaktują się pracownicy POT w celu dopełnienia wymaganych formalności.  

W poprzedniej, piątej edycji sprzedaż  promocyjnych ofert prowadziło 757 Partnerów akcji. Skorzystało z nich ponad 165 tys. klientów. Większość przedsiębiorców turystycznych biorących udział w ankiecie po zakończeniu weekendu niższych cen podkreślało bardzo dobre efekty prowadzonych wspólnie, ogólnopolskich, skoordynowanych działań marketingowych oraz wyższych wpływów finansowych ze sprzedaży produktów w miesiącach niskiej frekwencji klientów poza głównym sezonem wyjazdów wypoczynkowych. Według danych, zebranych w trakcie badań sondażowych, obecnie co czwarty Polak deklaruje, że wie o możliwości spędzania z rodziną turystycznych weekendów za niewygórowaną cenę. Dziewięciu z dziesięciu uczestniczących w ankiecie turystów deklaruje chęć ponownego skorzystania z ofert po zakończeniu promocji cenowej.

Polskie stoisko narodowe jest rokrocznie chętnie odwiedzane nie tylko przez przedsiębiorców, lecz także przez turystów. W trakcie tej edycji targów, jego przestrzeń ożywią liczne konkursy i  quizy z nagrodami, multimedialne gry czy losowanie upominków, którego przebieg śledzić można na ogromnym monitorze, o powierzchni nieomal 10 metrów kwadratowych. O atrakcję i właściwy przekaz merytorycznych informacji na temat projektów promocyjnych realizowanych przez POT dba zespół hostess i konferansjer. Zapraszamy do hali 7A.

Do góry