Szeroko zakrojona kampania online Polski we Włoszech
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku włoskim kampanię promującą ofertę turystyczną Polski z uwzględnieniem najbardziej aktualnych zasad bezpieczeństwa. Akcja prowadzona jest w wyspecjalizowanych kanałach, a jej adresatem są zarówno konsumenci jak i agenci podróży.
Na rynku włoskim trwa rozpoczęta na początku lipca (do października) kampania on-line promująca ofertę turystyczną naszego kraju, podkreślająca wizerunek Polski jako kraju bezpiecznego. Akcję realizuje Zagraniczny Ośrodek POT w Rzymie na dwóch platformach rezerwacyjnych: lol.travel i revolution.travel.
Pierwszy z wymienionych serwisów jest skierowany do konsumentów i oferuje nie tylko wyszukiwarkę lotów, ale także wielość różnych ofert turystycznych, m.in. hoteli, wynajmu samochodu. W ramach jednej z funkcjonalności platforma sugeruje także łączenie różnych usług w pakiety, czyli jest rozbudowaną formą OTA. Podobnie działa portal revolution.travel, który jednak skierowany jest wyłącznie do agentów podróży, tworzących za jego pomocą pakiety dla klientów.
Zagraniczny Ośrodek POT przygotował do kampanii serię materiałów promocyjnych, m.in. landing page z informacjami o Polsce, linkami do włoskiej wersji językowo-rynkowej Narodowego Portalu Turystycznego, wideo promocyjnym „Polonia. Trailer ufficiale”. Wśród promowanych treści znalazły się także informacje na temat luzowania obostrzeń i zasad przyjazdu do Polski, inspiracje podróżnicze, ciekawostki o przyrodzie w Polsce, a także dwa artykuły na blogu: o lecie w Polsce i wypoczynku na łonie natury oraz o turystyce aktywnej w Polsce.
W ramach kampanii Polska promowana jest także poprzez banery, newslettery i media społecznościowe. Jesienią odbędą się również dwa webinary, których tematem będą głównie miasta: Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdańsk, Poznań oraz region Warmii i Mazur.