en
en
Kontakt

Szefowie wiodącej platformy turystycznej z Chin z wizytą w Polsce

Pod koniec października do Polski przyjechali przedstawiciele Trip.com Group: prezes i współzałożyciel firmy James Liang oraz dyrektor generalna ds. marketingu destynacji Amanda Wang. Z gośćmi z Chin spotkali się wiceprezes POT Marcin Różycki i zastępca dyrektora marketingu Artur Pielaszek.

Artur Pielaszek, Amanda Wang, James Liang, Marcin Różycki

Celem spotkania było omówienie współpracy pomiędzy obiema stronami w zakresie promowania Polski jako destynacji dla zagranicznych turystów. Podczas rozmów przedstawiona została polityka firmy, projekty, możliwości promocyjne oraz dotychczasowe osiągnięcia. Grupa Trip.com jest  wiodącą na świecie platformą turystyczną, oferującą kompleksowy pakiet produktów i usług turystycznych, w tym rezerwacji zakwaterowania, sprzedaży biletów transportowych i wycieczek zorganizowanych. Jest właścicielem Ctrip, Qunar, Travix, Makemytrip, Trip.com i Skyscanner. Dwie pierwsze są najpopularniejszymi platformami bookingowymi w Chinach gromadzącymi 400 mln użytkowników.

James Liang oraz Amanda Wang zwrócili uwagę na różnorodność Polski, bogactwo naszej natury i miast, które sukcesywnie są coraz bliższe Chińczykom. Ich zdaniem zachęcanie gości z Azji do podróży do naszej ojczyzny może bardzo pozytywnie wpłynąć na ruch turystyczny.

Gościom z Chin bardzo spodobała się, szczególnie w kontekście Konkursu Chopinowskiego w Warszawie, w którego finale wzięło udział 22 Chińczyków, idea promocji opartej na twórczości i postaci Fryderyka Chopina. Podczas pobytu sprawdzili też, jaką ofertą turystyczną mogą pochwalić się dwa największe polskie miasta – Warszawa i Kraków.

Do góry