Sukces polskiej kampanii z okazji Dnia Kobiet w Chinach
Z okazji Dnia Kobiet Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Pekinie przeprowadził kampanię z udziałem znanej chińskiej blogerki Wei Yishan. Gwiazda z Państwa Środka dzieliła się swoimi wrażeniami z podróży do Polski oraz pokazywała miejsca, które najbardziej jej się spodobały.
Dzień Kobiet to bardzo ważna data w kalendarzu marketingowym wielu marek w Chinach. Zagraniczny Ośrodek POT w Pekinie postanowił również wykorzystać tę okazję, aby przybliżyć Chińczykom Polskę z perspektywy kobiety – blogerki i fotografki, która miała okazję dwukrotnie odwiedzić Polskę.
W swoich wspomnieniach z podróży do Polski Wei Yishan opowiada o swoich ulubionych miejscach w naszym kraju i rzeczach, które ją zaskoczyły. Tłumaczy także, dlaczego podróż w pojedynkę pozwala na lepsze poznanie siebie. Stworzony na tę okazję post pod hashtagiem #一个人旅行有多么爽 (pl. „Jak wspaniale jest podróżować w pojedynkę”) został wyświetlony ponad 13 mln razy i otrzymał 2884 komentarzy na platformie Weibo. To sukces, który pozwolił zająć II miejsce w cotygodniowym rankingu Zagranicznych Narodowych Organizacji Turystycznych działających w Chinach.
Kampania została również przeprowadzona na wielu innych chińskich platformach: Zhihu, RED, platformie podróżnicze Mafengwo oraz na oficjalnym profilu Wechat Ośrodka osiągając dotychczasowy rekord w postaci ponad 10 tys. wyświetleń. Ten wynik przełożył się na zajecie 6. miejsca w tygodniowym rankingu Zagranicznych Narodowych Organizacji Turystycznych. Promocja objęła także mediach podróżniczych CNCT, VoLife i Global Culture, a związane z nią materiały ukazały się też na łamach czasopisma Global Times.