en
en
Kontakt

Sukces kampanii POT na Pintereście w Wielkiej Brytanii

pinterest-london.JPG

Przełom roku to kluczowy moment na brytyjskim rynku turystycznym. To właśnie w grudniu i styczniu  Brytyjczycy dokonują decyzji związanych z kierunkiem podróżowania. Kamapnia na platformie Pinterest została zaplanowana na promocję turystyki miejskiej (Warszawa, Kraków oraz Gdańsk), ujętej w kontekście takich walorów jak: kuchnia lokalna, zabytki, kultura oraz UNESCO.

Do prowadzenia działań promocyjnych wykorzystano zarówno zdjęcia jak i video. Tak dobrany set reklamowy zaowocował doskonałym wynikiem. Zasięg osiągnął liczbę 639 tys. unikalnych odbiorców (minimalnym założeniem kampanii był zasięg na poziomie minimum 30 tys.) oraz 1.66 mln impresji. Najwyższe wyniki osiągnęły kreacje: „Miasta do odwiedzenia zimą”, „Street Food w Krakowie”, „7 powodów do zakochania się w  Krakowie” oraz spot wideo – „Escape to Poland”. Sam film został obejrzany 209 000 razy.

Kampania trwała trzy tygodnie i była prowadzona na przełomie grudnia i stycznia. Pinterest staję się jedną z ważniejszych platform reklamowych wykorzystywanych przez coraz więcej Narodowych Organizacji Turystycznych na świecie. W samej Wielkiej Brytanii jest 12 mln unikalnych użytkowników, z których 72 proc. twierdzi, że korzysta z inspiracji na Pinterest podczas dokonywania decyzji zakupowych. Tylko w zeszłym roku Pinterest zanotował  248 proc. wzrostu w kategorii travel, a średnia długość życia Pina to 151 200 minut  w porównaniu z 90 minutami na Facebooku czy 24 minutami na Twitterze.

Do góry