Sukces II edycji „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny”
Ogólnopolska akcja, organizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, pokazała że przedsiębiorcy gotowi są do współpracy przy upowszechnianiu oferty turystycznej wśród Polaków także poza sezonem. Ponad połowa partnerów akcji (61,2%) widzi możliwość łączenia ofert z innymi usługodawcami, w celu tworzenia kompleksowych pakietów turystycznych.
- Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować. Ożywienie krajowego ruchu turystycznego ma realny wpływ na gospodarkę kraju. W minionym roku liczba podróży krajowych wzrosła o 9%. Wierzę, że takie wydarzenia, jak „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny” mogą ten trend jeszcze umocnić – mówi Witold Bańka, minister sportu i turystyki.
96,5 % turystów, dobrze oceniło kontakt z organizatorem wypoczynku w ramach „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny” a ponad 93 % partnerów wydarzenia zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji.
- Takie akcje mają przede wszystkim pobudzić ruch krajowy i zachęcić Polaków do wypoczynku nie tylko w czasie sezonu. Dzięki znaczącej zniżce wiele osób mogło skorzystać z ciekawej propozycji weekendowej i zobaczyć jak różnorodna i atrakcyjna jest nasza oferta krajowa i jak szeroki wachlarz możliwości spędzania czasu w Polsce oferuje nasza rodzima turystyka – mówi Marek Olszewski, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. - Z naszej ewaluacji wynika, że ponad połowa (60,4%) partnerów oceniła ruch w weekend objęty akcją jako większy w porównaniu z innymi weekendami w marcu 2017 r. – dodaje prezes Marek Olszewski.
Kolejna edycja akcji „Polska zobacz więcej. Weekend za pół ceny” odbędzie się w październiku br.