Stoisko POT na targach Arab Health w Dubaju
Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Ministerstwem Rozwoju w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (projekt promocji usług prozdrowotnych poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand) prezentuje szeroką ofertę polskiego rynku usług prozdrowotnych – w tym także ofertę placówek medycznych, placówek rehabilitacyjnych oraz obiektów SPA & Wellness. Podczas tegorocznej edycji nasz kraj jest licznie reprezentowany przez firmy oferujące technologię medyczną. Największą grupę stanowią podmioty z województwa śląskiego.
Pierwszego dnia targów Polskie Stoisko Narodowe odwiedził szejk Abdulmohsin Abdulaziz Alhokair, którego zainteresowała oferta naturalnych walorów Polski. Drugiego dnia gośćmi byli Robert Rostek, Ambasador reprezentujący Polskę w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz Michał Bakuła, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Dubaju. Rozmawiano m.in. na temat udziału Polski w światowej wystawie Expo Dubaj 2020.
Stoisko przyciąga uwagę odwiedzających dzięki bogatemu programowi. Jedną z atrakcji są warsztaty z wykorzystaniem polskich zasobów naturalnych, podczas których można wziąć udział w sesji terapeutycznej inspirowanej polskimi sanatoriami czy z sesji relaksacyjnej w świecie polskich dźwięków. Na odwiedzających czeka również degustacja polskich herbat i miodów, a także wirtualna wycieczka po polskich uzdrowiskach z wykorzystaniem technologii VR.