en
en
Kontakt

Stoisko narodowe na targach ITB - oszczędniej i funkcjonalniej

Prowadziła je dyrektorka Departamentu Instrumentów Marketingowych POT Barbara Tutak. Szczegółowe aspekty związane z programem wydarzeń polskiego stoiska, istotnych marketingowo, dostarczających ludziom, którzy podróżują po świecie inspiracji i argumentów do bliższego zainteresowania Polską i polską turystyką ‒ omówili Paweł Lewandowski, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Berlinie, Agnieszka Rynecka, Anna Maciąga i Marzena Sarzyniak z DIM POT.

Na narodowym stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej w tym roku zaprezentuje oferty o połowę większa liczba regionalnych organizacji turystycznych, biur podróży i miast, aniżeli w roku ubiegłym. Polskie stoisko narodowe zajmuje, podobnie jak w latach ubiegłych, halę 15.1., a ściślej mówiąc jej część. Zacieśnienie powierzchni wystawienniczej do 750 metrów kwadratowych, wynika z pragmatyki finansowej POT, i pomimo liczniejszej reprezentacji wystawców w porównaniu do zeszłego roku, nie utrudni obsługi klientów. Optymalnie zaadaptowana przestrzeń użytkowa zyskała na funkcjonalności. Zmiany aranżacyjne podkreśliły symbolikę i komunikatywność przekazu marketingowego ekspozycji. Nie było daleko do bardziej radykalnych decyzji. Część wystawców postulowała przeniesienie polskiego stoiska z zajmowanej od lat hali 15.1 do innej. 

Cała relacja ze spotkania w Aktualnościach Turystycznych

Do góry