Setki odwiedzających stoisko POT podczas World Travel Show 2018
Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła w Międzynarodowych Targach Turystycznych World Travel Show. To jedno z ważniejszych wydarzeń dla zainteresowanych podróżami w naszym regionie Europy.
Trzecia edycja targów odbyła się od 19 do 21 października w PTAK EXPO w Nadarzynie. Polska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowoczesne stoisko, na którym promowała laureatów najlepszych produktów turystycznych z 2017 r. oraz zdobywcę złotego certyfikatu – Żywe Muzeum Piernika. Przedstawicielka muzeum malowała pierniki zgodnie z życzeniem odwiedzających, prowadziła także dla warsztaty zdobienia pierników, które cieszyły się ogromną popularnością. Promowano również projekty takie jak: Eden Polska, Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej oraz Turystyczne Mistrzostwa Blogerów.
POT zaprezentowało bardzo nowoczesną przestrzeń wystawową, która zajmowała 63-metrową powierzchnię. Nad stoiskiem zawieszone były ekrany LED, na których wyświetlano zdjęcia z polskimi atrakcjami turystycznymi na przemian z logotypami POT i MSiT. Odwiedzający polskie stoisko narodowe mogli obejrzeć filmy w technologii 360 stopni przedstawiające polskie atrakcje w wirtualnej rzeczywistości lub zrobić sobie pamiątkowy gif w specjalnej budce i zamieścić go na Facebooku czy też przesłać znajomym.
Na stoisku odbywały się konkursy z nagrodami i quizy dotyczące polskich atrakcji turystycznych przeprowadzane na stole multimedialnym. Odwiedzający szukali na ma mapie certyfikowanych produktów turystycznych. Oprócz tego można było zagrać w koło fortuny – po zatrzymaniu koła należało odpowiedzieć na 3 pytania dotyczące wylosowanego miejsca w Polsce.
Stoisko POT w ciągu tych trzech dni cieszyło się ogromną popularnością, o czym świadczą setki odwiedzających.