en
en
Kontakt

Sandomierz zauroczył chińskich widzów

Polska Organizacja Turystyczna kontynuuje serię transmisji na żywo ze zwiedzania polskich miast na platformie podróżniczej Mafengwo. We wrześniu z tą formą promocji turystycznej w Państwie Środka dotarliśmy do Sandomierza. Miasto zauroczyło widzów w Chinach, a live streaming obejrzało aż 14 tys. osób. 

Live streaming z Sandomierza

Specjalny live streaming ze świętokrzyskiego Sandomierza obejrzało niemal 14 tysięcy widzów. W jego trakcie widzowie mieli okazję poznać historię miasta ożywioną przez Chorągiew Rycerstwa Ziemi Sandomierskiej, dowiedzieli się o krzemieniu pasiastym w pracowni Cezarego Łutowicza, mieli okazję zobaczyć winnice Świętego Jakuba i wytwarzane tam wyśmienite wina i sery, jak również naturalne produkty regionalne. W czasie transmisji wyruszyli też w rejs po Wiśle historycznym dubasem "Sandomierką", aby na koniec odjechać rowerami na szlak Green Velo.

Live streaming z Sandomierza został zorganizowany przez Zagraniczny Ośrodek POT w Pekinie we współpracy z Regionalną Organizacją Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego i Lokalną Organizacją Turystyczną "Partnerstwo Ziemi Sandomierskiej".

Sandomierz zdecydowanie zauroczył chińskich widzów, co pokazały tysiące pozytywnych komentarzy w czasie transmisji.

Live streamingi to nowa forma promocji turystycznej na tym rynku chińskim. Jako pierwsze, w ten innowacyjny sposób, promowane były już w 2020 r. Poznań i Warszawa. Tegoroczny sezon otworzyła zaś czerwcowa transmisja z Krakowa. 

Dla Polskiej Organizacji Turystycznej Chiny są od dłuższego czasu jednym z rynków priorytetowych. Z roku na rok notujemy wzrosty przyjazdów mieszkańców Chin do Polski i w 2019 roku osiągnęły one już poziom 160 000 przyjazdów. Nasze działania dzielimy zazwyczaj na te skierowane do branży (targi, warsztaty, e-learning) oraz te które skupiają się na turystach indywidualnych. Od 2018 roku Polska Organizacja Turystyczna jest co raz bardziej aktywna w chińskich social mediach i prowadzimy co roku liczne kampanie we współpracy z największymi chińskimi OTA (Online Travel Agencies), jak Ctrip, Mafengwo, Tuniu.

Do góry