Ruszyła kampania Złotego Certyfikatu POT!
Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej w roku 2021, otrzymało Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis. W ramach nagrody głównej POT realizuje kampanię o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł. Działania opierać się będą o akcję outdoorową.
Nagrodą główną w Konkursie dla produktu turystycznego, który został wyróżniony Złotym Certyfikatem POT będzie zrealizowanie przez POT krajowej kampanii promocyjnej w roku 2022, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. Zgodnie z regulaminem Konkursu zasady, termin i sposób realizacji kampanii promocyjnej określa Polska Organizacja Turystyczna w konsultacji z właściwą regionalną organizacją turystyczną i zarządcą (właścicielem) nagrodzonego produktu.
W toku obopólnych konsultacji i kilkukrotnych spotkań przedstawicieli Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis, Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskiej Organizacji Turystycznej ustalono, iż działania promocyjne będą opierać się o kampanię outdoorową realizowaną w II kwartale 2022 roku przez okres co najmniej dwóch miesięcy w sześciu wybranych miastach w woj. lubuskim i opolskim.
Ekspozycja nośników w najbardziej prestiżowych miejscach w centrach miast zapewni doskonałe zasięgi wśród odbiorców kampanii.
- Wyjątkowe miejsca wymagają wyjątkowej oprawy. Wierzę, że kampania realizowana dla zdobywcy najbardziej prestiżowej nagrody w polskiej branży turystycznej spełni jego oczekiwania i trafi do szerokiego grona odbiorców, a Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis stanie się kolejnym powodem, dla którego należy odwiedzić Wrocław i zapoznać się z jego bogatą ofertą turystyczną - powiedział Rafał Szmytke, prezes POT.
Ponadto, w ramach kampanii promocyjnej laureat może liczyć na promocję w kanałach społecznościowych POT w sezonie wakacyjnym.
Więcej o laureacie na stronie: