Ruszyła kampania branżowa online we Włoszech
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi szeroko zakrojoną kampanię, której celem jest dotarcie do włoskiej branży turystycznej. Akcję poprzedziła analiza włoskiego, lokalnego rynku turystycznego, w ramach którego istnieje wiele małych agencji podróży coraz chętniej korzystających z kreowania pakietów online za pomocą stron typu OTA. Strony tego typu nie tylko weryfikują swoich użytkowników podczas procesu rejestracji, ale przede wszystkim umożliwiają tworzenie gotowych propozycji składających się z przelotów i pobytów w hotelach z użyciem tylko jednej platformy online.
Wszechstronna kampania przygotowana przez POT składa się z wielu kluczowych elementów. Pierwszym z nich jest starannie zaprojektowana strona docelowej (tzw. landing page) pomująca 9 polskich miast – destynacji citybreak – oraz terminy, w których najlepiej je odwiedzić ze względu na wydarzenia kulturalne czy pogodę. Stronie docelowej towarzyszy szeroko zakrojona promocja display advertising oraz szereg komunikatów bezpośrednich, takich jak newslettery oraz posty w mediach społecznościowych.
Włochy i Polska cieszą się ponad 50 połączeniami lotniczymi i dużą świadomościa marki wśród turystów indywidualnych. Jednakże biorąc pod uwagę nieustające zainteresowanie turystyką zorganizowaną w starszych grupach docelowych, POT zdecydował się na ten typ promocji, by zainspirować mniejsze biura do zaproponowania Polski swoim klientom. Kampania jest organizowania we współpracy z firmą Easymarket. Będzie trwała do listopada i zakłada dotarcie do prawie półtora miliona odbiorców.