en
en
Kontakt

Ruszyła kampania branżowa online we Włoszech

Ruszyła innowacyjna kampania Polskiej Organizacji Turystycznej skierowana do włoskiej branży turystycznej. Akcja obejmuje wszechstronne działania online, podjęte na podstawie obserwacji specyfiki lokalnego rynku.

kampania-wlochy.jpg

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi szeroko zakrojoną kampanię, której celem jest dotarcie do włoskiej branży turystycznej. Akcję poprzedziła analiza włoskiego, lokalnego rynku turystycznego, w ramach którego istnieje wiele małych agencji podróży coraz chętniej korzystających z kreowania pakietów online za pomocą stron typu OTA. Strony tego typu nie tylko weryfikują swoich użytkowników podczas procesu rejestracji, ale przede wszystkim umożliwiają tworzenie gotowych propozycji składających się z przelotów i pobytów w hotelach z użyciem tylko jednej platformy online.

Wszechstronna kampania przygotowana przez POT składa się z wielu kluczowych elementów. Pierwszym z nich jest starannie zaprojektowana strona docelowej (tzw. landing page) pomująca 9 polskich miast – destynacji citybreak – oraz terminy, w których najlepiej je odwiedzić ze względu na wydarzenia kulturalne czy pogodę. Stronie docelowej towarzyszy szeroko zakrojona promocja display advertising oraz szereg komunikatów bezpośrednich, takich jak newslettery oraz posty w mediach społecznościowych.

Włochy i Polska cieszą się ponad 50 połączeniami lotniczymi i dużą świadomościa marki wśród turystów indywidualnych. Jednakże biorąc pod uwagę nieustające zainteresowanie turystyką zorganizowaną w starszych grupach docelowych, POT zdecydował się na ten typ promocji, by zainspirować mniejsze biura do zaproponowania Polski swoim klientom. Kampania jest organizowania we współpracy z firmą Easymarket. Będzie trwała do listopada i zakłada dotarcie do prawie półtora miliona odbiorców.

Do góry