„Rozsmakuj się w Polsce” – ruszyła nowa kampania POT
Kampania kierowana jest do mieszkańców Niemiec, Norwegii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Rosji, ponieważ turyści z tych krajów są zainteresowani zwiedzaniem Polski również pod kątem kulinarnym. Podczas realizacji działań związanych z kampanią, POT współpracuje z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi oraz urzędami miast. Do poszczególnych krajów trafią informacje o konkretnych miastach lub regionach, takich jak Pomorze i Trójmiasto, Małopolska i Kraków, Dolny Śląsk i Wrocław, Poznań, Warszawa, Łódź. Komunikat będzie dostosowany do zainteresowań mieszkańców danego państwa.
Na odpowiednich wersjach językowych strony polska.travel utworzono specjalne zakładki, gdzie turyści mogą zapoznać się z ofertą kulinarną i turystyczną danych miast i regionów. Znajdują się tam zdjęcia oraz artykuły związane z miastem, regionem, a przede wszystkim kulinariami. Turyści odwiedzający stronę mogą także od razu zarezerwować pobyt w danym mieście za pomocą systemu rezerwacyjnego.
Działania w ramach „Rozsmakuj się w Polsce” zaplanowane są na sierpień – październik 2019 r. Kampania ma na celu pokazanie Polski, jako kraju nie tylko ciekawego turystycznie, ale także smacznie inspirującego.