en
en
Kontakt

Kolejne rozmowy warsztatowe z dyrektorami ZOPOT potrwają cały dzień

narada dyrektorów ZOPOT - Kopia.jpg

Pierwszy dzień służył przede wszystkim podsumowaniu działań zrealizowanych w roku ubiegłym, zorganizowane zostały także rozmowy warsztatowe z udziałem przedsiębiorców, przedstawicieli ROT-ów, LOT-ów i miast. Przedsiębiorcy oraz regionalne i lokalne organizacje turystyczne miały okazję porozmawiać z dyrektorami ZOPT-ów z rynków, które są dla nich kluczowe. – Spotkania stolikowe cieszyły się rekordowym zainteresowaniem. Uczestniczyło w nich ok. 40 przedstawicieli branży i ponad 20 osób z LOT-ów i ROT-ów. Dlatego też podjąłem decyzję, że od kolejnej narady rozmowy warsztatowe zostaną wydłużone. Będą trwały sześć godzin, a nie jak dotychczas trzy – powiedział Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Podczas obrad odbyło się także spotkanie, które dotyczyło 7. edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Głównym tematem była koncepcja kampanii na rynkach sąsiadujących z Polską. Podczas spotkania ustalono sposoby promocji pilotażowej edycji na rynkach zagranicznych. W obradach uczestniczyli dyrektorzy ośrodków w Berlinie, Moskwie, Kijowie i Sztokholmie.

W kolejnych dniach przedstawiono plany działania Polskiej Organizacji Turystycznej i jej zagranicznych ośrodków na lata 2019 i 2020. Oprócz tego omówiono temat dalszego rozwoju Narodowego Portalu Turystycznego oraz promocji laureatów Certyfikatów POT na rynkach zagranicznych. W piątek dyrektorzy zagranicznych ośrodków odwiedzili Muzeum Powstania Warszawskiego, zdobywcy Złotego Certyfikatu POT 2018. Spotkali się tam z Pawłem Ukielskim, zastępcą dyrektora ds. merytorycznych Muzeum Powstania Warszawskiego.

Do góry