Reklama i szkolenia – POT promuje Polskę we Francji
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi kampanię promocyjną we francuskiej sieci Auchan Voyages. Akcja skierowana jest do konsumentów i składa się z dwóch etapów – reklamowego i szkoleniowego.
Auchan Voyages to jedna z największych agencji podróży na terenie Francji. Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała dwuetapową kampanię skierowaną do jej klientów.
- Celem tej kampanii jest promocja polskich produktów turystycznych u progu sezonu 2018 – powiedział dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Paryżu Tomasz Rudomino, który koordynuje akcję.
Pierwszym elementem kampanii jest obecność wizerunkowa w agencjach sprzedaży i na portalu touroperatora w postaci plakatów, banerów i fleyersów. Zawiera się w nim także umieszczenie materiałów o Polsce w katalogu produktowym grupy Auchan o nakładzie 10 milionów egzemplarzy.
- Nasza akcja to nie tylko działanie wizerunkowe. Także narzędziowe. Wyposażyliśmy wszystkie agencje Auchan w materiały promocyjne czy mapy. Jednocześnie przeprowadzamy szkolenia sprzedawców tej sieci. Pracownicy paryskiego ośrodka są w chwili obecnej w rozjazdach: od Brive, przez Marsylię, po Niceę, Paryż i Lille. Szkolimy w agencjach, przeprowadzamy prezentacje, zaopatrujemy ich w wiedzę o Polsce – tłumaczy Rudomino.
To właśnie szkolenia i prezentacje na terenach biur Auchan Voyages stanowią drugi etap projektu. Potrwa on do połowy lutego, bo właśnie w lutym i marcu rozpoczną się we Francji największe targi turystyczne. Prowadzona przez Polską Organizację Turystyczna kampania poprzedza udział naszego kraju w tym wydarzeniu.