Promocyjny sukces "Poland Roadshow 2022"
W imprezie wzięło udział 118 przedstawicieli biur podróży i touroperatorów ze Słowacji, Węgier, Czech i Austrii oraz 137 przedstawicieli mediów. "Poland Roadshow 2022" to aktualna odpowiedź na potrzeby rynku turystycznego w obecnej sytuacji gospodarczej i politycznej, w której turyści coraz częściej decydują się na podróże w pobliżu miejsca zamieszkania. Wśród promowanych regionów znalazły się Małopolska, Śląsk, Dolny Śląsk, Świętokrzyskie, Wielkopolska i Pomorze.
Podczas ośmiu sesji plenarnych oraz rozmów stolikowych branżyści z Polski oraz czterech bliskich europejskich krajów przed w sumie ponad 1200 minut wymieniali doświadczenia dotyczące teraźniejszości oraz przyszłości turystyki na naszym kontynencie. W ramach "Poland Roadshow 2022" jego uczestnicy przejechali 1750 km promując swoją bogatą ofertę.
Wydarzenie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem, zarówno ze strony polskich regionów, jak i podmiotów zagranicznych.