en
en
Kontakt

Promocja Wielkopolski w belgijskich dziennikach, internecie i radiu

Artykuły w ramach kampanii na rynku belgijskim

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi kampanie promującą przyjazdy do Wielkopolski na rynku belgijskim. Dlaczego Wielkopolska? Z kilku powodów. Zarówno sam region, jak i jego stolica to kierunki mało znane na w Belgii. Okres wychodzenia z pandemii jest najlepszym czasem, aby je szerzej zaprezentować. Oba kierunki idealnie wpasowują się w obecne trendy podróżowania, które powinno być bezpieczne i odbywać się do miejsc niezbyt odległych od domu. Mało który Belg wie, że z Brukseli jest bliżej do Poznania niż, na przykład do Saint Tropez. Warto tą wiedzę upowszechniać, bo tegoroczne wakacje mają dla Belgów upłynąć pod znakiem indywidualnych podróży samochodowych.

Wielkopolska to destynacja zapewniająca komfortowe zwiedzanie, z dala od wielkomiejskich tłumów. Dotyczy to na pewno Poznania, który idealnie nadaje się do eksplorowania pieszo czy rowerem. Taki jest też region, pełen urokliwych miasteczek, niewielkich pałaców i dającej wytchnienie przyrody, oferującej różnorodność atrakcji turystyki aktywnej. I o tych unikatowych atutach Belgowie muszą się dowiedzieć!

W ramach działań promocyjnych realizowanych we współpracy z Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną i Wielkopolską Organizacją Turystyczną przewidziano publikacje w gazetach drukowanych, w radiu oraz na niderlandzkojęzycznych i francuskojęzycznych portalach.

W poprzednią sobotę artykuł o Poznaniu i Wielkopolsce otrzymało 618 tys. czytelników sześciu największych dzienników regionalnych Walonii. Oprócz poznania ciekawostek o mieście i regionie, mogli oni zagrać o wspaniały pobyt w hotelu Sheraton Poznań ufundowany przez PLOT. Akcja promowana była na portalu podróżniczym Le Journal de l’Evasion, który we współpracy z miastem, regionem i ZOPOT publikuje dodatkowo serię artykułów, na bazie których można zrealizować tygodniowy objazd samochodowy po Wielkopolsce.

Podobne treści skierowane zostały do niderlandzkojęzycznych Flamandów, którzy w ramach innego pakietu promocyjnego realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną przeczytać mogli o Wielkopolsce na łamach największego internetowego magazynu turystycznego GRANDE.be.

„Poznańsko-wielkopolska” akcja zakończona zostanie mocnym akcentem – udziałem w najpopularniejszej audycji podróżniczej w radiu VivaCité. To druga co do wielkości rozgłośnia francuskojęzyczna, ceniona m.in. za audycję La Grande Evasion, w której czytelnicy grają o wyjazdy do najpiękniejszych destynacji na świecie a przy okazji dzielą się swoimi doświadczeniami i wspomnieniami z podróży do miejsc, o których mowa w programie. Szansa na wygranie pobytu w Poznaniu nadarzy się na początku wakacji, kiedy to 2-godzinna audycja zostanie w swojej większości poświęcona Polsce, Wielkopolsce i jej pięknej stolicy.

Szacuje się, że działania trafią do ponad 1 300 000 Belgów.  

Do góry