Promocja turystyki zimowej na rynku rosyjskim
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Moskwie kontynuuje działania promujące turystykę zimową w Polsce. Ostatnia, wrześniowa akcja w moskiewskim metrze dotarła do blisko trzech mln mieszkańców Moskwy.
Przez najbliższe dwa tygodnie będziemy zachęcać słuchaczy radio Relax do zimowego wypoczynku w południowej Polsce. Akcja, która dotrze do ok. miliona słuchaczy zostanie wzmocniona konkursem realizowanym w mediach społecznościowych radia. Jego tematem jest wymarzony wypoczynek w Polsce.
Kolejne działanie, to realizowana wspólnie z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT akcja, zachęcająca do przyjazdów typu city break w okresie zimowym. Przez okres trzech miesięcy, po Kaliningradzie jeździć będą autobusy oklejone zdjęciami z pięknymi widokami z polskich miast. Do 25 października trwa również kampania w sieci kin rosyjskich.
Jak co roku, w pierwszych dniach listopada, odbędzie się Polsko - Rosyjskie Forum Turystyczne ETO POLSHA!. Tym razem blisko 40 przedstawicieli rosyjskich biur podróży przyjedzie do Małopolski. W tym roku współgospodarzem imprezy jest m.in. Małopolska Organizacja Turystyczna i gościnny hotel Wierchomla Ski & Spa Resort.
Program obejmuje m.in zapoznanie się z infrastrukturą i atrakcjami turystycznymi Krynicy, w tym wjazd na Jaworzynę Krynicką, zwiedzanie kurortu czy uzdrowiska Krynica - Żegiestów. Nie zabraknie również wizyty w Krakowie i zwiedzania Kopalni Soli w Wieliczce. Jak co roku najważniejszym punktem programu jest workshop z polska branżą turystyczną, który odbędzie się 4 listopada, w hotelu Wierchomla Ski & Spa Resort.
Celem wszystkich działań jest zwiększenie przyjazdów turystów rosyjskich do Polski w, popularnym wśród Rosjan, okresie zimowym. Jak pokazują statystyki GUS za pierwsze siedem miesięcy bieżącego roku, następuje stabilny wzrost (o ok. 20 proc.) przyjazdów z Rosji, który powinien utrzymać się do końca roku.