Promocja przyjazdów do Polski na warsztatach w Szanghaju
Choć u nas w Europie podróż obejmująca Polskę wraz z krajami Skandynawskimi nikogo nie dziwi, na chińskim rynku takie produkty dopiero zaczynają się pojawiać. Jednocześnie są one bardzo dobrze przystosowane do gustów chińskich turystów, pozwalając zobaczyć im więcej niż jedną destynację w trakcie podróży. Celem Polskiej Organizacji Turystycznej jest zaś zaproponowanie wysokiej jakości programu wypracowanego wspólnie z Warszawą i Pomorzem, który pozwoli odwiedzającym lepiej poznać nasz kraj.
Zorganizowane przez POT warsztaty są wynikiem współpracy naszego Zagranicznego Ośrodka w Pekinie ze szwedzkim regionem Smaland oraz Stena Line. W samo wydarzenie zaangażowali się zaś również: VisitSweden, Finnair oraz Silja Lines.
- Do tej pory prowadzone przez nas warsztaty cieszyły się bardzo ciepłym przyjęciem ze strony zaproszonych tour operatorów i ich dużym zainteresowaniem. Są już nawet pierwsze efekty naszych starań - wraz z początkiem roku biuro Beijing Shengxing International Travel Service, uczestnik naszych warsztatów w Pekinie oraz organizowanej w grudniu podróży studyjnej do Polski, wprowadził jako pierwszy do swojej oferty produkt turystyczny łączący Polskę ze Szwecją. Mamy nadzieję, że jeszcze przed końcem 2020 roku więcej chińskich biur podąży tym śladem i Polska co raz częściej będzie pojawiać się w pogłębionych programach wycieczek – podsumowuje dyrektor ZOPOT Pekin Zuzanna Gutkowska.