en
en
Kontakt

Promocja polskiej oferty turystycznej podczas wirtualnych targów w Brazylii

Wirtualne stoisko Polski

Aviareps organizuje targi wirtualne na wielu rynkach a Europa Virtual Show to pierwsza impreza organizowana w Brazylii. W czasach pandemii Covid-19 umożliwia ona wymianę informacji i promocję polskich produktów turystycznych w bezpiecznej i jedynej, dostępnej obecnie formie.

Polską Organizację Turystyczną reprezentowała Dorota Zadrożna odpowiedzialna za promocję turystyczną Polski w krajach Ameryki Łacińskiej. Goście mieli możliwość wcześniejszego umawiania spotkań. Na stoisku Polski, obok rozmów telefonicznych i czatów, zwiedzający mogli obejrzeć prezentowane video, wymienić wizytówki lub pobrać udostępnione przez wystawcę foldery.

Polskie wirtualne stoisko odwiedziło 27 osób pobierając foldery i filmy promocyjne i prezentacje. Przedstawiciel POT odbył 30 bezpośrednich spotkań wirtualnych nawiązując interesujące kontakty w tym kontakty z biurami działającymi na południu Brazylii tj. w dużych skupiskach emigracji europejskiej.  

Spotkania pokazały jak bardzo zmienia się popyt na ofertę polską na tym rynku – biura zainteresowane są szerszym wachlarzem produktów niż tylko turystyka miejska czy pielgrzymkowa. Poszukiwane są unikalne możliwości spędzania czasu w Polsce tzw. experiences.

W targach brało udział 48 krajów europejskich i około 120 odwiedzających reprezentujących brazylijskich agentów i tour operatorów oraz dziennikarzy. W ciągu jednego dnia targów odbyło się 2705 spotkań (czatów), wymieniono ponad 1500 wizytówek (kontaktów).

Zapraszamy do obejrzenia filmu z Europa Virtual Show:

Do góry