en
en

Promocja polskiej oferty turystycznej na TTG Incontri w Rimini

Polska Organizacja Turystyczna promowała podczas targów TTG Incontri w Rimini polską ofertę dostosowaną do oczekiwań turystów z Włoch i wymagań nowych technologii.

rimini.jpg

TTG Incontri w Rimini są największymi we Włoszech targami turystycznymi, na których spotykają się przedsiębiorcy turystyczni i ich partnerzy, pośrednicy, dostawcy usług i dystrybutorzy oraz specjaliści technik marketingowych. Organizatorzy starają się wskazywać kierunki rozwoju biznesu turystycznego i strategii promocyjnych zgodnie ze zmieniającymi się realiami rynku konsumentów, które  wynikają z upowszechnienia nowych technologii sprzedażowych i oczekiwań młodego pokolenia klientów.

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała na TTG Incontri w Rimini multimedialną prezentację nowych atrakcji turystycznych, która dobrze wpisała się w oczekiwania odbiorców. W spotkaniach biznesowych w formule B2B wzięli udział przedstawiciele polskich przedsiębiorstw turystycznych prowadzących aktywną działalność na włoskim rynku usług turystycznych, między innymi Ivotrans, JAN-POL, SOS Travel, Furnel Travel, Anpa Travel, Poland Tour, a także narodowy przewoźnik lotniczy PLL LOT.

W teorię zagadnień współczesnych i przyszłych problemów rozwoju rynku usług turystycznych, wprowadzały uczestników targów konferencje tematyczne. Komplet obecnych na sali zgromadziło m.in. spotkanie poświęcone różnicom metod promocji usług turystycznych, skierowanych do odbiorców pokolenia  millenialsów i generacji Z.

Zafascynowani światem nowych mediów millenialsi są grupą społeczną wnikliwie scharakteryzowaną, z którą fachowcy odpowiadający za przekaz marketingowy znaleźli wspólny język. Odbiega on od maniery porozumiewania się wchodzącego w dorosłość pokolenia Z, wychowanego na smartfonach, snapchacie, twitchu i Youtube. „Zetki” świadomie korzystają z treści w internecie, wcześnie imają się dostępnych form zarobkowania,  stopniowo stają się istotną grupą nabywców dóbr i usług. Generacja Z, osób  urodzonych po 1995, stanowi obecnie około jednej trzeciej populacji świata i 20 proc. społeczeństwa Polski. Jedną z ich charakterystycznych cech jest aktywność w mediach społecznościowych i wpływ na ich opinie i poglądy o markach towarowych wywierany przez popularnych, obdarzanych zaufaniem influencerów. Dużą frekwencją uczestników TTG Incontri cieszyła się  targowa inicjatywa „Meet your blogger”.  Operatorzy turystyczni i specjaliści marketingu produktowego, podczas umówionych spotkań, mogli nawiązać współpracę z wpływowymi autorami blogów podróżniczych, aby w jej wyniku wzmocnić przekaz promocyjny w mediach społecznościowych skierowany do grup odbiorców o wybranym profilu zainteresowań i tą drogą poprawić wyniki sprzedażowe.

Zgodnie z ideą tegorocznego TTG Incontri w Rimini, organizatorzy wprowadzili do programu targów przeszło 200 wydarzeń w ramach inicjatywy Think Future. Twórcy skupiający się na wprowadzaniu zmian, które ukształtują świat przyszłych pokoleń, dyskutowali nad przygotowaniem społeczeństwa do nowej technologicznej rzeczywistości. Nieodległa przyszłość wprowadzi także przeobrażenia na rynku usług turystycznych, do których ich dostawcy muszą się przygotować.

Do góry