Promocja polskich miast w belgijskich magazynach kobiecych
W ramach działań marketingowych prowadzonych na rynku belgijskim Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła kampanię wizerunkową kierowaną do kobiet. W sumie, w najchętniej czytanych przez kobiety czasopismach - ukazującym się w języku niderlandzkim "Libelle" oraz francuskojęzycznym "Femmes d’Aujourd’hui" opublikowanych zostało 12 artykułów redakcyjnych. Ich autorami byli dziennikarze obu wydawnictw.
Treści były bogato ilustrowane zdjęciami oraz postami z mediów społecznościowych. Bohaterami publikacji były m.in. Gdańsk i Pomorze, Warszawa oraz Wielkopolska z Poznaniem. Kampania została zorganizowana przy merytorycznej współpracy z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, Warszawską Organizacją Turystyczną, Poznańską Organizacją Turystyczną oraz Wielkopolską Organizacją Turystyczną.
"Libelle" i "Femmes d’Aujourd’hui" mają łącznie zasięg przekraczający 1,2 mln odbiorców i wyprzedzają popularnością takie magazyny jak "Elle" czy "Marie Claire".