Promocja polskich atrakcji turystycznych w brytyjskim Oxfordzie
W zabytkowym gmachu Ratusza miasta Oxford w Wielkiej Brytanii odbyło się spotkanie promocyjne pod hasłem #VISITPOLAND. Jego celem była promocja Polski i jej walorów turystycznych, ze szczególnym akcentem położonym na Wrocław, który od niedawna cieszy się statusem miasta partnerskiego Oxfordu.
Spotkanie otworzyła prezentacja poświęcona turystyce miejskiej oraz aktywnej wygłoszona przez Dorotę Wojciechowską, head of marketing Zagranicznego Ośrodka POT w Londynie. W prezentacji położono nacisk przede wszystkim na różnorodną i bogatą ofertę turystyczną Polski, promując przy tym mniej znane na rynku brytyjskim regiony. Następnie dyrektor Biura Promocji i Turystyki Miasta Wrocław Alfred Wagner przybliżył uczestnikom wydarzenia historię Dolnego Śląska oraz atrakcje turystyczne regionu.
Część oficjalną wieczoru zakończyły prezentacje .Bespoke Tour – polskiego tour operatora działającego na rynku brytyjskim i specjalizującego się w tzw. „szytych na miarę” ofertach city break do Polski oraz przedstawiciela londyńskiego biura Polskich Linii Lotniczych LOT, który w swoim przemówieniu przedstawił bieżącą siatkę połączeń lotniczych.
W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów lokalnych i branżowych, środowiska akademickiego, samorządowego oraz mieszkańcy Oxfordu, z burmistrzem miasta Craigiem Simmonsem na czele.