Promocja Polski w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Działania promocyjne były realizowane w Internecie za pomocą różnych kanałów komunikacji: mediów społecznościowych, wyszukiwarek internetowych, reklam display oraz serwisu YouTube. W komunikatach podkreślano największe atuty Polski takie jak liczne atrakcje turystyczne, piękno i różnorodność krajobrazu, wysoki poziom usług oraz bezpieczeństwo. Kluczowymi obszarami produktowymi promowanymi w tej kampanii były: city breaks, kultura, turystyka medyczna, spa & wellness, gastronomia, natura oraz turystyka zakupowa.
W mediach społecznościowych reklama została wyświetlona 1,2 miliona razy i osiągnęla zaangażowanie 11 tys. osób. Komunikat w wyszukiwarce internetowej dotarł do użytkowników ponad 58 tys. razy. Ta forma reklamy była wyświetlana głównie przez osoby, które poszukiwały pomysłów na wakacje, porad dotyczących podróży lub konkretnych informacji na temat wyjazdu do Polski.
Zasięg reklamy display znacznie przekroczył pierwotnie planowe wartości. W sumie reklama odnotowała ponad 600 tys. wyświetleń. Filmy promocyjne promowane w serwisie YouTube wyświetlono prawie 700 tys. razy, z czego prawie 300 tys. użytkowników obejrzało materiał w całości.
W sumie wszystkie komunikaty publikowane w ramach kampanii osiągnęły 2,5 miliona wyświetleń.