Promocja Polski w magazynie pokładowym Air France
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła nowy rok na rynku francuskim od „mocnego wejścia”. W najnowszej edycji Air France Magazine, która na pokładach samolotów tej linii pojawiła się 1 stycznia 2020, znalazła się reklama ze sloganem „La Pologne c’est maintenant!”, co jest wyraźną zachętą do podjęcia szybkiej decyzji i odwiedzin naszego kraju.
Prowadzona przez Polską Organizację Turystyczną w magazynie pokładowym Air France kampania związana jest z uruchomieniem nowego połączenia tej linii z Paryża do Krakowa. Pierwszy lot na tej trasie startuje 29 marca. Maszyna Air France odleci z lotniska Charles de Gaulle w Roissy o godzinie 9:20 i wyląduje w Balicach o 11:25.
Połączenie z Krakowem jest potwierdzeniem ogromnej popularności tego miasta wśród Francuzów. Jego otwarcie stwarza również nową jakość podróży zza oceanu. Siatka połączeń do Krakowa pozwala także na umocnienie kierunków przyjazdowych z Kanady i wielu innych miast amerykańskich. Reklama nowego połączenia do Krakowa dotrze do 1 miliona pasażerów Air France na całym świecie przez okres 30 dni.