Promocja Polski na targach Senior w Sztokholmie
Jest to największa tego typu impreza w tej części Europy, z której coraz więcej pacjentów przybywa na leczenie do Polski.
Po raz pierwszy w historii Polska Organizacja Turystyczna przygotowała na targi stoisko promujące polskie usługi prozdrowotne. Stanowi ono kolejny etap realizacji programu promocji jednej z polskich kluczowych branż eksportowych, czyli sektora usług prozdrowotnych, w ramach projektu „Go to Brand”.
Wspólnie z POT, swoją ofertę prezentuje województwo pomorskie oraz polskie biura See Kraków i 4Health Travel, a także szwedzki tour operator Central Europe Travel AB. Ten ostatni specjalizuje się w organizacji imprez do Polski. Oprócz ogólnych informacji o polskich atrakcjach turystycznych odwiedzający mogą zapoznać się ze szczegółową ofertą prozdrowotną, na którą składa się pobyt w ośrodkach wellness & spa, leczenie stomatologiczne oraz usługi rehabilitacyjne.
Już pierwszego dnia targów padł rekord odwiedzin w stosunku do lat poprzednich - na targi dotarło prawie 5,3 tys. gości, czyli ponad 17 proc. więcej niż w roku 2016. Dziś pogoda nie zachęca do spacerów na świeżym powietrzu, więc mamy nadzieje na kolejny rekord.