Promocja Polski na Półwyspie Jutlandzkim
Tegorocznymi partnerami Polskiej Organizacji Turystycznej był Hotel&Spa Trzy Wyspy ze Świnoujścia – po raz kolejny promujący swój obiekt na rynkach skandynawskich, pole golfowe Sobienie Królewskie Golf & Country Club, a także Browar Fortuna z Miłosławia, który zaprosił na degustację polskiego piwa.
Na osobnej hali golfowej pojawił się polski akcent w postaci silnej grupy z Regionu Pomorza Zachodniego - pól golfowych Amber Baltic, Binowo Park i Modry Las we współpracy z Urzędem Marszałkowskim województwa Zachodniopomorskiego.
Na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej dużym zainteresowaniem cieszyły się przede wszystkim informacje dotyczące podróży camperami oraz polskie miasta, z którymi region jutlandzki ma bezpośrednie połączenia lotnicze z lotniska w Billund - Gdańsk, Poznań i Warszawa. Największe zainteresowanie budził jednak Kraków, do którego Duńczycy z Jutlandii już od maja będą mogli podróżować bezpośrednio dzięki nowemu połączeniu Wizzaira.
Dodatkowo, od 1 kwietnia skandynawskie linie lotnicze SAS będą kilka razy w tygodniu obsługiwać trasę Kopenhaga – Szczecin.
FERIE FOR ALLE 2019 zanotowały rekordową liczbę odwiedzających. Na targi przybyło ponad 61 tysiecy osób. Na imprezie zaprezentowało się 1131 wystawców reprezentujących destynacje z całego świata, caravaning oraz golf, którym dedykowano jak co roku osobne hale wystawiennicze
FERIE FOR ALLE jako nieliczne z imprez targowych oferują również bezpośredni kontakt z największymi biurami i przewoźnikami w Danii, umożliwiając odwiedzającym zakup interesujących ofert turystycznych podczas tego wydarzenia.