en
en
Kontakt

Promocja laureatów Certyfikatów POT wśród belgijskiej Polonii

Na łamach wydawanego w Belgii magazynu „Flandria po polsku” opublikowany został artykuł prezentujący produkty nagrodzone Certyfikatami Polskiej Organizacji Turystycznej. To element szerszej kampanii zachęcającej tamtejszą Polonię do odwiedzin naszego kraju.

Geopark Świętokrzyski, Hydropolis, Tykocin

Informacja o wyjątkowych polskich destynacjach turystycznych dotrze do 5 tysięcy czytelników wersji drukowanej gazety oraz 24 tysięcy internautów.

„Flandria po polsku” to trzecie największe pismo polonijne rynku belgijskiego. Jego czytelnikami są przedstawiciele bardzo zróżnicowanych grup polonijnych, od pracowników instytucji unijnych poprzez grupy Polonii robotniczej do potomków Polaków, którzy emigrowali z Polski w dawnych czasach. Wielu z nich zna Polskę, gdyż odwiedza swoje rodziny i krewnych. Nie wszyscy jednak myślą o naszym kraju, jako celu podróży wakacyjnych. POT liczy, że zaplanowane artykuły zaciekawią i spowodują, że Polska jeszcze wiele osób zaskoczy i zachwyci. 

Artykuł i posty w mediach społecznościowych są elementem szerszej kampanii mającej na celu zachęcenie Polaków mieszkających w Belgii do spędzania wakacji w Polsce. W latach 2020-2021 przeprowadzona została akcja w pozostałych gazetach polonijnych - Gazetce i Nowinkach. Tematem promocji były Złote Pinezki Google w Polsce i Certyfikaty POT, a także obiekty konkursu EDEN i kampanii „Na wsi najlepiej”.

Do góry