POT ze wsparciem ETC zachęca Amerykanów do wypoczynku w Polsce
Pod hasłem „Europe invites the curious” ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej realizowana przy współpracy z European Travel Commission i kierowana na rynek Stanów Zjednoczonych. Jej celem jest promocja przyjazdów do naszego kraju z kontynentu amerykańskiego, głównie wśród osób zainteresowanych turystyką doświadczeń.
Tegoroczna kampania POT i ETC na rynku USA jest kontynuacją wspólnego projektu realizowanego pod nazwą „Europe invites the curious” już w latach poprzednich. Obecna edycja trwać będzie do 15 lipca. Treści prezentowane w ramach akcji nawiązywać będą do trzech obszarów tematycznych: History & Ancestry, Creative Cities, Nature & the Outdoors.
Kampania jest współfinansowana z budżetu Unii Europejskiej w ramach programu „Co-branding of Promotional Campaigns”, który ma na celu wesprzeć europejski sektor turystyczny w okresie wychodzenia z kryzysu związanego z pandemią COVID-19. Struktura finansowania umożliwia członkom programu podwoić budżet promocyjny.