en
en
Kontakt

POT z prestiżową nagrodą na targach ITB China w Szanghaju

ITBchina2019.jpg

Od 15 do 17 maja odbyła się już 3. edycja ITB China w Szanghaju. Liczba uczestników przekroczyła 17 000, w tym ponad 800 wystawców z 84 krajów. Targi przyciągnęły również ponad 850 nabywców z różnych regionów Chin, z których 40 proc. pochodziła z miast drugiego i trzeciego rzędu, co wskazuje na rosnące zainteresowanie turystyką zagraniczną również poza głównymi metropoliami Pekinu, Szanghaju, Kantonu i Shenzhen.

Do stoiska POT dołączyły trzy firmy turystyczne z Polski, które uczestniczyły także w poprzednich naszych stoiskach targowych: New World, Funclub i Tarifa. Touroperatorzy mieli okazję poznać nowych potencjalnych partnerów biznesowych, zaprezentować swoją ofertę szerszej publiczności i wzmocnić zawarte wcześniej kontakty biznesowe. Zauważyli, że w porównaniu do innych targów nie było tak wielu odwiedzających na stoisku, ale jakość prowadzonych rozmów była znacznie wyższa. 

Podczas targów ITB odbyły się liczne panele dyskusyjne, konferencje i prezentacje. Jedną z nich była ceremonia wręczenia nagród Chinese Tourist Welcome (CTW) przyznanych przez COTRI - China Travel Research Institute, we współpracy z Ctrip - największym internetowym biurem podróży w Chinach. COTRI jest najbardziej prestiżowym instytutem badawczym, badającym trendy w podróżach zagranicznych z Chin, wspierającym zagraniczne organizacje turystyczne w ich działalności i udzielając wskazówek dla międzynarodowej branży turystycznego na temat oferowania najlepszej jakości produktów chińskim podróżnikom. COTRI każdego roku przyznaje firmom i organizacjom turystycznym wyróżnienia w 5 kategoriach:

  • Marketing
  • Innowacje
  • Jakość usług
  • Internet/Media
  • Całkształt działań

W tym roku nasz Ośrodek po raz pierwszy miał zaszczyt znaleźć się wśród zwycięzców. Nasze biuro otrzymało brąz w kategorii Internet/Media za nasze starania w promowaniu Polski w Chinach i zaangażowanie w realizację reality show „Nieustraszona Dwudziestolatki” w Polsce.

„Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy wyprodukowany przez Tencent Video – jedną z najważniejszych platform zakupowych w Chinach i serwis streamingowy, pod kierownictwem znanego reżysera Xie Dikui. Jedenaście piosenkarek ze znanego girls bandu „Rocketgirls” przemierzyło najpierw Saharę, by następnie udać się w mroźne szczyty Tatr i w śnieżnych warunkach przetestować swoją pracę zespołową. W skład ekipy filmowej wchodziło ponad 140 osób, co sprawia, że jest to nie tylko pierwszy chiński reality show nakręcony w Polsce, ale również największe chińskie przedsięwzięcie tego typu w Europie.

- Jesteśmy bardzo wdzięczni COTRI i Ctrip za to wyróżnienie. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród przyznanych firmom obsługujących chińskich turystów i to wielki zaszczyt znaleźć się w gronie tylu kreatywnych organizacji. To wyróżnienie daje nam szansę, aby uczyć się od siebie nawzajem, wymieniać doświadczenia w nowych działaniach podjętych na chińskim rynku i dzielić się wybranymi najlepszymi praktykami. Mamy nadzieję, że w przyszłe lata przyniosą równie wiele ciekawych kampanii marketingowych i dalsze wyróżnienia CTW dla naszego Ośrodka - komentuje Zuzanna Gutkowska, p.o. dyrektor ZOPOT w Pekinie.

Do góry