en
en
Kontakt

POT z nagrodą za najlepsze stoisko na targach TOUR SALON

poznan.jpg

Na stoisku POT dominowali laureaci konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny. Odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą turystyczną produktów, które w 2018 roku otrzymały Certyfikaty POT. Na ekranach wyświetlane były filmy prezentujące laureatów konkursu. Uczestnicy targów mogli także obejrzeć serię materiałów promocyjnych, nakręconych w technologii 360 stopni czy zrobić sobie zdjęcie w foto budce. Fotografie były obrandowane logotypem zdobywcy Złotego Certyfikatu, czyli Muzeum Powstania Warszawskiego. Ku uciesze turystów, szczególnie tych najmłodszych, drukowane były natychmiastowo. Turyści mogli także sprawdzić swoich sił w licznych quizach multimedialnych i konkursach. Do wygrania były gadżety przygotowane przez POT.

Polska Organizacja Turystyczna przygotowała także coś dla przedsiębiorców. Eksperci na stoisku zapraszali do rejestracji do VI edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Obowiązywała uproszczona procedura zgłoszeń. Ci, którzy nie zdążyli dołączyć do akcji, mogą to zrobić za pośrednictwem strony www.polskazobaczwiecej.pl do 12 lutego.

Podczas TOUR SALON odbyło się także spotkanie przedstawicieli narodowej organizacji turystycznej z ROT-ami. Dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej Jacek Janowski poruszył temat Współpracy POT-ROT w zakresie działań realizowanych w Polsce na 2019 rok. Natomiast dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu Teresa Buczak mówiła o planach współpracy na rynkach zagranicznych. Rozmawiano także na temat drugiej edycji akcji #visitpoland. W pierwszej odsłonie akcji ROT-y bardzo mocno współpracowały z POT podczas ustalania scenariuszy wycieczek dla blogerów. W tym roku także będą miały duży udział w akcji.

Do góry