en
en
Kontakt

POT wspiera sprzedaż polskich produktów turystycznych w Holandii

Amsterdam.jpeg

Grupie uczestników szkolenia towarzyszyli dziennikarze głównych holenderskich pism branżowych TravelPro i TravMagazine. Sponsorem przelotów lotniczych były linie Transavia, które w październiku uruchomiły bezpośrednie połączenie Eindhoven – Kraków. Program pobytu obejmował między innymi główne krakowskie zabytki i atrakcje miasta oraz zwiedzanie z przewodnikiem „Miejsc pamięci i muzeum Auschwitz-Birkenau, byłego niemieckiego nazistowskiego obóz koncentracyjnego i zagłady”. Wyjazdy do Oświęcimia są najczęściej rezerwowaną przez turystów przybywających z Holandii wycieczką poza Kraków.

Uczestnicy podróży szkoleniowej wysoko ocenili jej przebieg,  zarówno stronę merytoryczną jak i organizacyjną.  –  Kraków to Florencja Europy Środkowej. Zaskakująco piękne miasto! Doskonała destynacja na city trip  – mówił z przekonaniem przedstawiciel VakantieXperts Frank Sijbrands. 

– Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kraków jest magicznym miastem, które wyróżnia niezwykła atmosfera  –  wyznała Ellen Vellekoop z TUI at Home. 

 –  Krakowie, jesteś cudowny! Piękne budynki, katedry, synagogi, stare centrum, dzielnica żydowska....  I jednocześnie mnóstwo dobrych restauracji, malowniczych kawiarnianych ogródków i sklepów  –  komplementował Noelle Jacobs reprezentujący Travelexperts.

Organizacja podróży szkoleniowych dla agentów podróży jest skuteczną formą  wsparcia przez POT sprzedaży polskich produktów turystycznych w Holandii. Agenci Krakau Reizen, którzy mają możliwość szczegółowego poznania atrakcji Krakowa, z przekonaniem rekomendują klientom wyjazdy do stolicy Małopolski, ale także do innych polskich miast i regionów.  W planach ośrodka POT w Amsterdamie jest organizacja w roku 2019 wyjazdów szkoleniowych dla agentów do Trójmiasta i Warszawy.

 

 

Do góry