POT wspiera sprzedaż polskich produktów turystycznych w Holandii
Grupie uczestników szkolenia towarzyszyli dziennikarze głównych holenderskich pism branżowych TravelPro i TravMagazine. Sponsorem przelotów lotniczych były linie Transavia, które w październiku uruchomiły bezpośrednie połączenie Eindhoven – Kraków. Program pobytu obejmował między innymi główne krakowskie zabytki i atrakcje miasta oraz zwiedzanie z przewodnikiem „Miejsc pamięci i muzeum Auschwitz-Birkenau, byłego niemieckiego nazistowskiego obóz koncentracyjnego i zagłady”. Wyjazdy do Oświęcimia są najczęściej rezerwowaną przez turystów przybywających z Holandii wycieczką poza Kraków.
Uczestnicy podróży szkoleniowej wysoko ocenili jej przebieg, zarówno stronę merytoryczną jak i organizacyjną. – Kraków to Florencja Europy Środkowej. Zaskakująco piękne miasto! Doskonała destynacja na city trip – mówił z przekonaniem przedstawiciel VakantieXperts Frank Sijbrands.
– Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kraków jest magicznym miastem, które wyróżnia niezwykła atmosfera – wyznała Ellen Vellekoop z TUI at Home.
– Krakowie, jesteś cudowny! Piękne budynki, katedry, synagogi, stare centrum, dzielnica żydowska.... I jednocześnie mnóstwo dobrych restauracji, malowniczych kawiarnianych ogródków i sklepów – komplementował Noelle Jacobs reprezentujący Travelexperts.
Organizacja podróży szkoleniowych dla agentów podróży jest skuteczną formą wsparcia przez POT sprzedaży polskich produktów turystycznych w Holandii. Agenci Krakau Reizen, którzy mają możliwość szczegółowego poznania atrakcji Krakowa, z przekonaniem rekomendują klientom wyjazdy do stolicy Małopolski, ale także do innych polskich miast i regionów. W planach ośrodka POT w Amsterdamie jest organizacja w roku 2019 wyjazdów szkoleniowych dla agentów do Trójmiasta i Warszawy.