POT wspiera lokalne organizacje turystyczne i podmioty z branży turystycznej
Tematyka warsztatów dotyczyła zagadnień związanych z dobrymi praktykami w zakresie zarządzania biznesem turystycznym i promocją turystyczną w trakcie kryzysu pandemicznego oraz po jego zakończeniu.
Wśród przedstawianych na webinarach tematów znalazły się m.in.
- Efektywna promocja wizerunkowa regionu w okresie pandemii
- Promocja i pakietowanie ofert turystycznych w kontekście Polskiego Bonu Turystycznego
- Działania promocyjne w mediach społecznościowych w czasie lockdownu
- Możliwości przekwalifikowania pracowników, jako instrument walki z bezrobociem wywołanym pandemią
- Jak zachęcić turystów do przyjazdu w okresie post-pandemicznym?
- Skuteczny e-marketing – wznowienie działalności biznesowej po epidemii, nowa oferta i produkty
- Dobre praktyki w zakresie innowacji – zmiana istniejących „produktów turystycznych” w „centra doświadczeń”.
W warsztatach wzięło udział 20 lokalnych organizacji turystycznych, a łącznie uczestniczyło w nich aż 400 osób. Zdobyta podczas webinarów wiedza, realnie zwiększy kompetencje odbiorców, dzięki czemu podmioty zrzeszone w lokalnych organizacjach turystycznych mogą stać się bardziej konkurencyjne na rynku turystycznym i łatwiej poradzą sobie z realizowaniem swoich zadań i planów w przyszłości.