en
en
Kontakt

POT wspiera lokalne organizacje turystyczne i podmioty z branży turystycznej

Tematyka warsztatów dotyczyła zagadnień związanych z dobrymi praktykami w zakresie zarządzania biznesem turystycznym i promocją turystyczną w trakcie kryzysu pandemicznego oraz po jego zakończeniu.

Wśród przedstawianych na webinarach tematów znalazły się m.in.

  • Efektywna promocja wizerunkowa regionu w okresie pandemii
  • Promocja i pakietowanie ofert turystycznych w kontekście Polskiego Bonu Turystycznego
  • Działania promocyjne w mediach społecznościowych w czasie lockdownu
  • Możliwości przekwalifikowania pracowników, jako instrument walki z bezrobociem wywołanym pandemią
  • Jak zachęcić turystów do przyjazdu w okresie post-pandemicznym?
  • Skuteczny e-marketing – wznowienie działalności biznesowej po epidemii, nowa oferta i produkty
  • Dobre praktyki w zakresie innowacji – zmiana istniejących „produktów turystycznych” w „centra doświadczeń”.

W warsztatach wzięło udział 20 lokalnych organizacji turystycznych, a łącznie uczestniczyło w nich aż 400 osób. Zdobyta podczas webinarów wiedza, realnie zwiększy kompetencje odbiorców, dzięki czemu podmioty zrzeszone w lokalnych organizacjach turystycznych mogą stać się bardziej konkurencyjne na rynku turystycznym i łatwiej poradzą sobie z realizowaniem swoich zadań i planów w przyszłości.

 

 

 

Do góry