en
en
Kontakt

POT szkoliła kadry Informacji Turystycznej w Lublinie

szkoleniePSIT_lublin.jpg

Dynamiczny rozwój turystyki stawia nowe wymagania przed informacją turystyczną. Podnoszenie standardów obsługi klienta oraz ciągła potrzeba aktualizacji wiedzy na temat oferty turystycznej i kulturalnej są jednymi z nich. Kolejnym jest skuteczna promocja miejsc i wydarzeń z wykorzystaniem portali społecznościowych. Badania wykazują, że istotny wpływ na wybór destynacji turystycznej mają w obecnych czasach social media, a Facebook staje się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z turystą.

Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Lubelską Regionalną Organizacją Turystyczna zorganizowały szkolenie z obszaru Informacji Turystycznej, którego celem było uzupełnienie wiedzy na powyższe tematy, zgodnie z panującymi trendami, oraz przedstawienie korzyści wynikających z aktywnej współpracy. W warsztacie pod hasłem „Informacja turystyczna wobec wyzwań XXI wieku” wzięło udział 30 osób.

Panele szkoleniowe podzielono na trzy sekwencje: „Standardy i zasady dobrej obsługi klienta w zakresie informacji turystycznej”, „System informacji turystycznej w Polsce” oraz „Skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych w promocji miejsc i wydarzeń”. Prowadzili je eksperci od omawianych zagadnień, kolejno: przewodniczący Forum Informacji Turystycznej i dyrektor TCI w Tarnowie Marcin Pałach, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej POT Jacek Janowski oraz Joanna Cieślak-Ospalska z firmy Positive Communication.

Program uatrakcyjniło wystąpienie wiceprezes LROT Doroty Lachowskiej na temat najnowszej oferty turystycznej i kulturalnej Lublina. Zaprezentowano funkcjonowanie nowej bazy sportowej, nowe hotele Hilton, Focus oraz budynek Centrum Spotkania Kultur, w którym mieści sie punkt Informacji Turystycznej LROT, a także liczne wystawy i spektakle. Uczestnicy szkolenia zostali także oprowadzeni  z przewodnikiem po Placu Litewskim i Starym Mieście Lublina.

 

Do góry