POT szkoliła kadry informacji turystycznej na Mazowszu
Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną przeprowadziła w Warszawie szkolenie dla kadr Informacji Turystycznej Mazowsza. Głównymi tematami warsztatów były zagadnienia marketingu internetowego.
"Marketing hashtagów w działalności informacji turystycznej" – to temat szkolenia dla pracowników Informacji Turystycznej na Mazowszu jakie w Warszawie przeprowadziła Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną. Wśród poruszonej podczas zajęć tematyki znalazły się m.in. specyfika hashtagów na portalach społeczonościowych (Twitter, Facebook, Instagram, Youtube), analiza i stosowanie popularnych hashtagów w komunikacji czy hashtagi poza social mediami i internetem.
Szkolenie miało na celu kompleksowe wprowadzenie w tematykę stosowania hashtagów w komunikacji informacji turystycznej. Jakie jest działanie i specyfika hashtagów w poszczególnych mediach? Jak wykorzystać je w efektownych kampaniach wizerunkowo-informacyjnych? Na te pytania starali się odpowiedzieć wspólnie prowadzący i uczestnicy warsztatów.
Dobrany umiejętnie przekaz informacyjny z materiałem obrazkowym o walorach, atrakcjach, udogodnieniach turystycznych w regionie i na szlakach turystycznych jest kluczem do sukcesu w rozwijaniu gospodarki turystycznej Mazowsza.
Szkolenie spowoduje podniesienie świadomości pracowników Informacji Turystycznej w tym obszarze oraz w prowadzeniu aktywności informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych dla krajowych i zagranicznych turystów.