POT promuje turystykę aktywną przy okazji sportowej rywalizacji w Tokio
Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje trwające w Tokio Igrzyska Olimpijskie do promocji turystyki aktywnej. Informacyjno-wizerunkowa kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych w kraju i za granicą, a pretekstem do postów są rozgrywane w danym dniu zawody.
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza do poznania walorów naszego kraju, umożliwiających uprawianie turystyki aktywnej. Pokazujemy piękno kraju i różnorodność oferty nawiązując tematycznie do rywalizacji w Tokio. Kampania o informacyjno-wizerunkowym charakterze jest prowadzona w kraju oraz na wszystkich zagranicznych rynkach, na których POT prowadzi regularne działania marketingowe.
Osią kampanii są posty zachęcające do odwiedzenia Polski i uprawiania różnych rodzajów turystyki aktywnej. Każdy z komunikatów nawiązuje do dyscyplin, w których w Tokio odbywa się rywalizacja sportowa w danym dniu. Wiodącymi obszarami produktowymi są atrakcje turystyki wodnej i aquaparki, turystyka rowerowa, pola golfowe, aktywny wypoczynek na plaży, turystyka konna, żeglarstwo, trekking i wspinanie oraz jogging i imprezy biegowe.
POT prowadzi kampanię z wykorzystaniem mediów społecznościowych i zasobów własnych – kanału polska.travel na Facebooku oraz turystycznych profili swoich zagranicznych ośrodków. Poza tematycznymi postami do przyjazdu do Polski zachęcają staranie wyselekcjonowane fotografie ukazujące w atrakcyjny sposób piękno naszego kraju. Akcja promocyjna trwać będzie do 8 sierpnia.
Turystyka aktywna to jeden z kluczowych motywów wyjazdów wakacyjnych. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszy się ona wśród turystów z zachodnich, europejskich rynków, deklarujących chęć podróży do Polski. Polska Organizacja Turystyczna, mimo pandemii, stara się podtrzymywać zainteresowanie przyjazdami z zagranicy i na bieżąco promować aktualną, dopasowaną do warunków bezpieczeństwa, ofertę turystyczną.