POT promuje polskie usługi prozdrowotne na targach zagranicznych
W ramach odbywających się w Centrum Wystawienniczym „Baltic Expo” targów, przewidziana została m.in. organizacja wystawy Medycyna i Kosmetyka z szerokim wachlarzem ofert usług diagnostycznych oraz leczniczych placówek medycznych, prezentacje sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego, a także producentów zdrowej żywności.
Udział w imprezie obok podmiotów z naszego kraju, zapowiedziało ponad 100 firm z Rosji (Kaliningrad, Moskwa, Petersburg), a także z Litwy, Łotwy czy Indii.
Polska Organizacja Turystyczna w ramach stoiska promocyjno-informacyjnego będzie przedstawiała ofertę polskich szpitali, klinik, uzdrowisk oraz obiektów spa, skierowaną do pacjentów i klientów rosyjskojęzycznych. Ponadto, swoją obecność na targach potwierdziło województwo warmińsko-mazurskie od lat cieszące się zaufaniem tego rynku, a także pojedyncze placówki z kraju, w tym Brands Engine Sp.z o o. sp. k. oraz Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS w Kajetanach k/Warszawy.
Obecność POT na targach wynika z realizacji programu wsparcia sektora usług prozdrowotnych w ramach programu promocji polskich kluczowych branż eksportowych poddziałania 3.3.2 Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.