en
en
Kontakt

POT promuje Polskę w Marsylii

ditex-marsylia.jpg

Promocja turystyki przyjazdowej do Polski, ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa i Małopolski, była motywem przewodnim stoiska Polskiej Organizacji Turystycznej na branżowych targach turystycznych DITEX w Marsylii. W tegorocznej edycji imprezy, Polska została uznana przez grupę medialną TourMag.com za najważniejszą destynację turystyczną w roku 2019.

Targi DITEX w Marsylii to impreza skupiająca firmy turystyczne głównie z rejonu południowej Francji. Targi skierowane są wyłącznie do firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego z Francji, w tym szczególnie touroperatorów i agentów turystycznych.

Sama Marsylia zaś, to bardzo istotne miejsce działania Polskiej Organizacji Turystycznej na rynku francuskim. Nowością w bieżącym roku otwarte niedawno nowe i bezpośrednie połączenie lotnicze do Warszawy, którego operatorem jest Ryanair. Z największego miasta Prowansji samoloty latały dotąd bez przesiadek jedynie do Krakowa, również za pośrednictwem irlandzkiego przewoźnika. Jak pokazują dotychczasowe doświadczenia, bezpośrednie połączenie ma olbrzymie znacznie dla komunikacji pomiędzy Marsylią i Prowansją, a stolicą Małopolski. Z tego powodu właśnie, Małopolska Organizacja Turystyczna, aktywnie wzięła udział w targach, wraz z przedsiębiorcami z regionu.

Na stoisku organizowanym przez Polską Organizację Turystyczną pojawili się aktywnie działający na rynku francuskim touroperatorzy z Polski: Jan-Pol, Destination Pologne, Paysage, 4Travel, Promenada, MOT, Furnel Travel oraz nasz narodowy przewoźnik PLL LOT. Pierwszy dzień targów poświęcony został kulinariom. W ramach promocji Krakowa jako europejskiej stolicy gastronomii, Zagraniczny Ośrodek POT w Paryżu przygotował show polskich smaków przygotowanych przez znanych marsylskich szefów kuchni: Krzysztofa Bendera i Stephane Geslin. Przygotowali oni zestaw tradycyjnych potraw małopolskich, widzianych oczyma prowansalskich kreatorów kuchni, co było ciekawym doświadczeniem dla przedstawicieli przybyłej na targi branży turystycznej.

Polska Organizacja Turystyczna traktuje działania promocyjne w południowej Francji jako priorytetowe, z uwagi na współpracę z PLL LOT w tym regionie.

 

Do góry