POT promuje Polskę przy okazji Mistrzostw Świata U-20
Trwa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej promująca Polskę na rynkach zagranicznych w kontekście Mistrzostw Świata U-20 w piłce nożnej. Akcja obejmuje kraje, których reprezentacje biorą udział w turnieju: Francję, Japonię, Koreę Południową, Norwegię, Portugalię, USA i Ukrainę.
Kampania tocząca się w mediach społecznościowych na profilach prowadzonych przez Zagraniczne Ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej, pod wspólnym hasłem „Let’s PLay”, ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest pokazanie Polski jako kraju gościnnego, bezpiecznego, z dobrą infrastrukturą i atrakcyjną ofertą turystyczną – kraju, który warto odwiedzić. Skupia się na promocji miast-gospodarzy: Łodzi, Lublina, Bydgoszczy, Gdyni, Bielska-Białej i Tych, gdzie rozgrywają się mecze poszczególnych faz turnieju.
Posty będą emitowane zgodnie z harmonogramem wydarzeń związanych z grą reprezentacji danego kraju – od zapowiedzi otwarcia turnieju po fazę mistrzowską. Będą podgrzewać sportową atmosferę związaną z Mistrzostwami i jednocześnie promować nasz kraj, przenosząc na dedykowane danemu rynkowi strony portalu polska.travel
Kampania będzie trwać do 15 czerwca.