POT promuje Polskę podczas Virtuoso Travel Week w Las Vegas
Wspólna kampania promocyjna państw Grupy Wyszehradzkiej w 2019 r. oprócz udziału w Virtuoso Travel Week obejmuje także cykl webinarów i działania reklamujące platformę e-learningnową Discover Central Europe. Na rynku tak rozległym jak USA i Kanada połączenie sił z innymi krajami daje dużo większą siłę przebicia w komunikacji marketingowej.
Virtuoso Travel Week należy do najbardziej prestiżowych eventów branżowych, a lista jego uczestników podlega ścisłej selekcji. Formuła wydarzenia to w dużej mierze indywidualne rozmowy. Kameralne spotkania są najlepszym sposobem na przekazanie wiedzy o produktach turystycznych i udzielenie informacji o walutach funkcjonujących w kraju, a także poziomie bezpieczeństwa. Podczas rozmów specjaliści reprezentujący kraje V4 odpowiadają również na pytania o lokalny transport, bazę noclegową oraz prezentują najnowsze atrakcje. Spotkania podczas Virtuoso Travel Week to także możliwość nawiązania bliższej współpracy biznesowej.