en
en
Kontakt

POT promuje Polskę na rynku kanadyjskim

W środę 24 maja w Montrealu odbyły się warsztaty branżowe z udziałem przedstawicieli branży turystycznej z Kanady oraz Polski. Spotkanie zostało zorganizowane we współpracy z Konsulatem Generalnym RP w Montrealu.

montreal (2) - 1170.jpg

Québec należy do strefy języka francuskiego, a mieszkańcy regionu z powodów sentymentalnych często odwiedzają Europę.

-Ten ważny i znaczący potencjał chcemy wykorzystać w naszych planach marketingowych w Kanadzie - mówił dyrektor ZOPOT w Chicago, Bartosz Szajda -Wróciliśmy do Montrealu po kilku latach przerwy spowodowanej pandemią. Głód podróżowania jest bardzo duży, a zainteresowanie naszym krajem zaskakująco wysokie i to jest dla nas ważny sygnał, aby pojawić się z naszymi produktami turystycznymi w Kanadzie - dodał.

Ten pozytywny wizerunek Polski będzie wykorzystywany w działaniach na rynku kanadyjskim. Warsztaty, podróże studyjne dla branży oraz kampanie promocyjne w mediach społecznościowych będą stanowić ważną część promocji Polski.

Pierwszy krok został już uczyniony. Na spotkanie z przedstawicielami polskiej branży przybyli agenci turystyczni oraz touroperatorzy z regionu Québec. POT przedstawiła walory turystyki aktywnej, miejskiej i prozdrowotnej. Warsztatom towarzyszyła degustacja tradycyjnych polskich kulinariów.

Wydarzenia branżowe będą kontynuowane również w innych miastach Kanady. Z uwagi na bezpośrednie połączenia z Toronto do Warszawy należy te atuty wykorzystać jako silne argumenty do podróży do Polski.

ZOPOT w Chicago planuje wzmocnić ofertę promocyjną w Kanadzie, jednocześnie wspierając polską branżę, która aktywnie działa na tym rynku.

Do góry