POT promuje polska turystykę prozdrowotną na Węgrzech
Polska Organizacja Turystyczna aktywnie uczestniczy w trwających od 3 do 6 marca targach Travel Exhibition i konsekwentnie kreuje Polskę jako destynację turystyki prozdrowotnej. Promowana jest bogatą ofertę reklamowa świadczonych w Polsce usług turystyki medycznej, placówek medycznych, placówek rehabilitacyjnych, obiektów SPA & Wellness oraz polskich uzdrowisk. To kolejny etap realizacji projektu w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Na przygotowanym przez POT w Centrum Wystawienniczym „Hungexpo” w Budapeszcie stoisku goście targów mogą otrzymać bezpłatne katalogi tematyczne, broszury organizacji oraz ulotki szpitali i klinik. Szczegółowych informacji o świadczonych w Polsce usługach prozdrowotnych udziela odwiedzającym tradycyjnie ekspert branżowy. Dodatkową atrakcją jest ciekawy program animacji przygotowany dla gości targów.
W wydarzeniu bierze udział także wiceprezes POT Marcin Różycki, który aktywnie uczestniczy w spotkaniach z przedstawicielami branży turystycznej, m.in. z Hiszpanii, Słowacji i Serbii.
Polska Organizacja Turystyczna obserwuje rosnące zainteresowanie na rynkach zagranicznych usługami prozdrowotnymi świadczonymi w naszym kraju. Turystyka zdrowotna, ze szczególnym uwzględnieniem turystyki medycznej, pobytów w uzdrowiskach oraz SPA i Wellness pozostaje jednym z wiodących obszarów kampanii produktowych realizowanych przez POT.
Targi w Budapeszcie były również doskonałą okazją do dyskusji na temat programu Polskie Uzdrowiska realizowanego w ramach Polskiego Ładu. Gminy uzdrowiskowe, które ucierpiały wskutek pandemii, mogą ubiegać się o środki na rozwój infrastruktury z łącznej puli wynoszącej 250 milionów złotych. Wnioski można składać do 11 marca. Więcej informacji o programie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-czwarta-polskie-uzdrowiska