POT promuję polską ofertę turystyczna na targach Fitur 2023 w Madrycie
Madryckie targi Fitur są uznawane za trzecie najważniejsze tego typu wydarzenie branżowe na świecie. Polska Organizacja Turystyczna przygotowała obszerne i atrakcyjne wizualnie stoisko, na którym swoją ofertę prezentuje sześciu wystawców branżowych, a także wybrane miasta i regiony. W tym roku promują się Warszawa, Kraków z Małopolska, Wrocław z Dolnym Śląskiem, Poznań, Lublin oraz po raz pierwszy Podkarpackie.
W ramach swoich działań POT skupia się na promocji walorów miast oraz ich okolic, a także zdobywającej coraz większą popularność tzw. experience tourism. W ramach tej ostatniej na polskim stoisku zaplanowano szereg dodatkowych atrakcji. Odwiedzający mogą wziąć udział w warsztatach wycinanek z Lublina, degustować naturalne i ekologiczne produkty z naszego kraju, odbędzie się także prezentacja innowacyjnego translatora, który już funkcjonuje w punktach informacji turystycznej w Krakowie.
Promocja naszego kraju podczas Fitur 2023 w Madrycie nie ogranicza się tylko do stoiska. We współpracy z platformą Civitatis POT przygotował działania oraz interakcje w całej przestrzeni targowej. Polskę promuje także przebrana w śląski strój ludowy aktorka, a relacje z tych aktywności ukażą się mediach społecznościowych partnera.