POT promuje polską ofertę na targach MAHANA we Francji
W Lyonie odbyły się targi turystyczne MAHANA. To jedna z najważniejszych imprez turystycznych na rynku francuskim. Dla Polski to istotne wydarzenie wystawiennicze, gdyż region Rhône Alpes należy do kluczowych na mapie wymiany gospodarczej i turystycznej z naszym krajem.
Od 2 do 4 marca we francuskim Lyonie odbyły się targi turystyczne MAHANA. Corocznie odwiedza je ponad 30 tysięcy osób. Polska Organizacja Turystyczna przygotowała stoisko informacyjne z ofertą skierowaną do mieszkańców tego regionu.
– Biorąc pod uwagę istniejące połączenia lotnicze z Warszawą i Krakowem, a także perspektywę otwarcia kolejnych w planie Polskich Linii Lotniczych LOT, działania promocyjne na tym obszarze należą dla nas do jednych z najważniejszych – mówi Tomasz Rudomino, dyrektor paryskiego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej.
Udziałowi w targach towarzyszy zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną kampania wizerunkowa. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności Polski i naszych krajowych produktów turystycznych. Akcja kierowana jest do mieszkańców Lyonu oraz regionu Rhône Alpes.
Do kampanii zostanie wykorzystanych na początek dwadzieścia taksówek w Lyonie, a także sześćdziesiąt w Paryżu w drugiej fazie tego projektu, przewidzianego właśnie stolicy Francji.
Tomasz Rudomino, dyrektor Zagranicznego Ośrodka POT w Paryżu podkreślił, że ta kampania wiąże się z uczestnictwem Polskiej Organizacji Turystycznej w imprezach targowych nie tylko MAHANA w Lyonie, ale również SMT w Paryżu.
– Jest to działanie wizerunkowo integralne. Akcja billboardowa na taksówkach potrwa we Francji do końca marca – przyznał Rudomino.