en
en

POT promuje ofertę turystyczną podczas ITB ASIA w Singapurze

Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła w trwających od 17 do 19 października targach ITB ASIA w Singapurze, prezentujących wszechstronne oferty przygotowane z myślą o wymaganiach turystów azjatyckich.

IMG_20181019_133947.jpg

W ramach stoiska narodowego POT prezentowali oferty polscy przedsiębiorcy turystyczni. Wśród nich znaleźli się Mazurkas Travel, Almatour Opole, sieć hoteli Hilton w Polsce, a także PLL LOT, które w maju tego roku uruchomiły dla pasażerów bezpośrednie połączenie pomiędzy Singapurem i dziewięcioma polskimi miastami. Sprawna komunikacja lotnicza gwarantowana renomą narodowego przewoźnika, stanowiła silny argument polskich przedsiębiorców podczas rozmów w formule B2B z azjatyckimi partnerami biznesowymi.

Targi ITB ASIA organizacyjnie wykorzystują sprawdzony model wystawienniczy berlińskich targów ITB, zaadaptowany do kryteriów rynku azjatyckiego, oczekiwań i wymagań klientów z tego rejonu świata. W tegorocznej edycji ITB ASIA odnotowano rekordową liczbę ponad tysiąca wystawców oraz podobną grupę nabywców produktów z wielu dziedzin turystyki, między innymi ofert miast, regionów i krajów, usług biur podróży, hotelarstwa, transportu, turystyki medycznej czy przemysłu spotkań. Uczestnicy odbyli ponad 25 tys. umówionych wcześniej spotkań biznesowych oraz brali udział w licznych konferencjach tematycznych, warsztatach i seminariach.

Wiodącą tematyką programu ITB ASIA były zachodzące przeobrażenia rynku turystycznego pod wpływem stosowania nowych technologii. Zdaniem specjalistów dokonujących analiz trendów w gospodarce turystycznej, między innymi podczas wystąpień na konferencji w Convention Center w Marina Bay Sands ITB ASIA, odnotowywany ekonomiczny wzrost wskaźników rozwoju, branża turystyczna zawdzięcza coraz powszechniejszemu stosowaniu innowacyjnych technologii. To one ułatwiają podróżowanie i usprawniają obsługę klientów.

Dyskusja z udziałem przedstawicieli wiodących twórców rozwiązań technologicznych dla sektora podróży, start-upów technologii turystycznych i kluczowych firm rynku usług turystycznych pozwoliła, przy wykorzystaniu studium przypadku, na sformułowanie szeregu rozwiązań pozwalających na zwiększanie rentowności wielu działów przemysłu turystycznego. Niedaleka przyszłość zapowiada dalsze szybkie przeobrażenia w wielu dziedzinach, między innymi w zarządzaniu podróżami wypoczynkowymi i służbowymi, operacjach hotelowych, gastronomii, relacjach pomiędzy markami turystycznymi i klientami, czy choćby metodach wykonywania fotografii turystycznych, dzielenia się nimi z przyjaciółmi i dokumentowania wrażeń, co należy do współczesnego stylu podróży stanowiąc niekiedy główną atrakcję wyjazdów turystycznych.

Do góry